onsdag, augusti 03, 2011

Bara för att jag älskar dig

Idag har jag och barnen varit hos mormor och morfar hela dagen. Vi har tittat på alla djuren, plockat svamp och haft det riktigt mysigt. Under tiden har Peter varit hemma och fixat lite med huset och trädgården. När vi kom hem var huset storstädat och mat fanns att äta. Helt plötsligt från ingenstans får jag en svart liten ask. Samtidigt säger han- Bara för att jag älskar dig. I asken låg det ett sött armband från SNÖ of Sweden. Tänk vad glad man blir av vardags romantik. Och vet du vad min kära make, jag älskar dig med.

8 kommentarer:

Jenny sa...

Vardagsromantiken är ju den bästa, den som överraskar och kommer rakt från hjärtat :) Jätegulligt armband också, bra smak han har din make. Hoppas ni har en härlig sommar, själv hänger jag alldeles för lite framför datorn. Är väl ett bra betyg kanske...

Anna sa...

Vad ni ar underbara!

Mormor Annika sa...

Åhh så fint :)

Therese sa...

Bra gjort Peter!

Mamma Ewa sa...

Du e la go min lille pöjk!
Jag älskar dig!!
Mamma

Elena sa...

Fint gjort Peter, och jätte fint armband!!!!<3

Jossan sa...

Åh va gulligt, va lycklig man blir av sånt:)

Li sa...

nu blir man ju nästan lite tårögd =)