måndag, augusti 01, 2011

Härliga semester

Nu har vi en vecka kvar på denna härliga semester, det kanske inte har varit toppen väder varje dag med. I gott sällskap så spelar det inte så stor roll. Denna veckan kommer vi bara att vara hemma, en och annan utflykt kommer det säkert bli men främst håller vi oss hemma. Förra veckan var vi några dagar i Skåne tillsammans med barnens farmor, farfar, faster, farbröder och kusiner. En toppen semester och här kommer ett bildhav från den :)
En dag på stranden, lyx med en "egen" strand
Grillat är godast!!!
Ängelholms hembygdspark
Tågresa för barnen
Min fina make
Myspys
Kusinbus!!!

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Underbara bilder från sommar och sommarbarn...

Farmor och farfar sa...

Tack för senast!! Som vanligt härliga bilder!
Vi är ju fortfarande i Skåne, lite bättre väder nu....
Ändå var det ju rätt okej förra veckan
Vi hörs snart. Kram på er hela fina familjen

Anna S sa...

Vilka härliga bilder!
Ni verkar ha det jättemysigt på er semester!
KRAM

Anonym sa...

Mys! Men klart det blir det med familjen och att man är i Ängelholm, mitt paradis är ju Vejbystrand.
Ha en skön sista vecka!

Maria o Sol

Lizette sa...

ser ut som om ni hade några helt underbara dagar i skåne...tyvärr att det tar slut så fort, tiden bara rinner iväg...
kramar

Elena sa...

Underbara bilder!!!<3

Anonym sa...

Vilka härliga bilder från en toppensemester!!!

Kram från Mallan och Jocke som tillfälligt är tillbaka i Magnarp

Anonym sa...

Tittar på bilderna igen och bara myser, vilka underbara dagar det blev.
Härliga, fina syskonbarn <3 <3 <3

Kram från stoltaste fastern!!

li sa...

jag vet att jag har sagt/skrivit det förr, men jag upprepar mig ganska ofta: Va fina små fotokollage!
Speciellt bilden på dig och Peter vid texten myspys! Den bara förmedlar en känsla som man känner igen för att man själv har sån tur med kärleken!!!
=)