fredag, augusti 19, 2011

Det bästa från vår sommar ...

Nu har jag tjatat om höstväder i flera dagar och nu är den verkligen här, det är kallt ute och det regnar hur mycket som helst. Jag värmer mig med ett axplock av sommarens bästa.
Att få vara med de bästa
Bada ute i värmen eller sova ute i värmen, spelar ingen roll vad man väljer skönt är det.
Fira midsommar
Mata kaninen med maskrosor
Växa på en dag
Njuta av solen
Skratta och vara glad
Döpa ett litet gosse barn
Äta mängder av glass
Ligga och gotta sig under ett parasoll
Mysa i sommar natten
Det här är en liten bit av vår sommar

7 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Har ju varit en fin sommar tycker jag det ser ut som , och vädret har varit till belåtenhet också för en gångs skull lite lagom :)

Anonym sa...

Vilken härlig sommarkavalkad. Goa minnen att ta fram i höst <3

Kram från faster

Farmor sa...

Som vanligt härliga bilder på en härlig familj!

Jossan sa...

Underbara bilder:) Det är alltid kul att blicka tillbaka!

Elena sa...

Åh umgås med underbara Elena glömde du skriva!!!:)

Bettan sa...

Ja förlåt Elena. Det har varit det bästa av allt :) Det är så stort så det kräver nog en helt egen blogg, kanske ska döpa den till Elenas och elisabeths underbara sommar.blogspot.com Eller vad tycker du? Hahaha!

Li sa...

åh sicken sommar du haft! verkligen något att njuta av under hösten, älskar foton som är fylla med kärlek!=)
Och vilket fint foto från dopet!
Fortfarande så tycker jag kortet på dig och Peter är kanonfint, det förmedlar verkligen stark känsla!=)