tisdag, mars 15, 2011

Min tv kväll...

är äntligen tillbaka, om 10 minuter är det säsongs start för desperate housewives, den enda serien jag verkligen följer. Jag är helt slut och borde egentligen lägga mig och sova, men även om ögonen nästan går i kors på mig så ska jag ha min tv-kväll. Lillprinsen har sovit i stort sätt sovit hela dagen, två korta stunder har han varit vaken, nästan så att han sover när han äter till och med. Vi får se hur det blir ikväll när jag ska gå och lägga mig, då kanske han passar på att vara vaken igen. Mammas sessa, hon är tålig hon, när Charlie skrek igår natt sov hon igenom allt ihop, jag är så glad att hon kan koppla bort ljud när hon sover. När lillebror gör ljud ifrån sig när hon är vaken springer hon till honom fort för att se vad som händer. Idag frågade jag henne lite löst och med tanken om att jag får ju ändå inget svar, vad hon ville ha till middag. Lilla pluttan svarade, ris, ärtor och fisk. Där stod jag med hakan i golvet, middagen blev ris, ärtor och kyckling vi hade nämligen ingen fisk hemma, goa lilla unge.
Finns det nått så rofyllt som en sovande bebis

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Den goa killen är bra lik sin storasyster.
Vilken härlig bild så rofyllt och vackert.
Och va mycket hår han har !!!

Hoppas att han sover gott i natt med.

Ha en trevlig tv-kväll. Inget jag kollar på....

mormor Annika sa...

Älskade små barnbarn :)

Anonym sa...

Åhhh så fin han är=)

Hanna

Anna sa...

Ah sa fin!!! puss

Tina sa...

Åh, gullegryn som min mormor skulle sagt!!

Kram till familjen!

Anonym sa...

Så söt han är och så klok storasyster är!
Kanske vi kan komma förbi en sväng i helgen?

Kram från Malena

Li sa...

åh vad roligt!
Att hon kom med ett riktigt matförslag och inte bara en massa annat gott =O)
Bra för henne att hon kan sova sig igenom och inte bara blir trötter på sin lillebror när han låter på alla dygnets timmar =O)

Anonym sa...

han ar jattelik clara pa denna bilden. kram, vi ses snart.
jenny

Elena sa...

Han är bra söt den där Charlie..;) PussPuss