måndag, mars 21, 2011

En härlig dag i lekparken

Det hade vi igår. Bus och lek i mängder, den enda som inte busade och lekte var Charlie som låg och sov gott i vagnen. Efter lekparken tog vi oss hem till barnens farmor och farfar för att värma upp oss med mer lek och bus och goda nygräddade våfflor.
Idag tar jag och barnen och åker en sväng till mormor och morfar, där får vi nog ta en titt och se om det har kommit några små lamm. Hoppas ni alla får en riktigt fin Måndag!
Älskade lilla busunge!

7 kommentarer:

Elena sa...

Härliga bilder. Ser ut som att ni hade en toppen dag. Själv jobbade jag igår och det känns idag kan jag säga. Skönt att jag kan vila heela dagen idag istället;) Glöm inte att ta med lilla Moa till Mormor Annika en dag för det pratar hon mycket om att hon vill åka dig och kolla in alla djur, framför allt hälsa på lilla Mulle..:) Pussis

Anonym sa...

Vilken härlig dag ni har haft....längtar tills vi kan få till en liten träff.

Du kan väl höra av dig när ni känner er redo.
Ser fram emot att få träffa det lilla underverket.

Kram kram
Anna o Wille

Farmor sa...

Ja vilken härlig dag! Lite lerig men härlig.
Underbart att få vara med alla sina barnbarn samtidigt!
Tack!
Krama lilla charmtrollet Clara!!

mormor Annika sa...

Härligt foto !!!

Anna sa...

Underbara kort!

kram kram

Li sa...

lekpark=paradis =O)
Och speciellt nu när det börjar bli varmare ute, däremot skulle jag önska att slasket uteblev, men det måste väl finnas!
Bilden på Clara i hålet är fantastisk!!!
=O)

Jannie sa...

Underbara bilder!