onsdag, mars 16, 2011

En härlig vårdag!

Idag har vi varit ute en liten stund på förmiddagen, Peter håller på att våran i trädgården och jag, Clara och Charlie passade på att njuta av vårsolen. Första gången för Charlie ute i vagnen, han sov som en liten gris, så det var helt okej för honom att vara ute lite. Clara och jag sparkade boll och hittade både krokus och snödroppar i trädgården.
Natten har varit lite mer okej, Charlie skrek "bara" mellan 21 och 23:30, lite bättre än förra natten. men efter det sov han ända fram till 04 och jag kände mig nästan utvilad efter de fyra timmarna, tänk vad lite sammanhängande sömn kan göra. Han har även passat på att vara vaken lite mer idag, så nu hoppas jag att han sover ännu bättre ikväll.

8 kommentarer:

Li sa...

går i rätt riktning när det gäller sömnen då, hoppas det håller i sig ;O)
Härliga vårbilder! =O)

Farmor sa...

Vad mysigt ni har haft det!
Lilleman kommer säkert att bli lika "duktig" som sin storasyster vad det gäller att sova gott på nätterna!
Ha det bra!

Lizette sa...

låter som om ni har haft en supermysig dag och visst har vädret varit helt underbart =) bara till att hoppas att det håller i sig...
Kramar

mormor Annika sa...

Snart en vecka gammal nu , va fort det går och så duktig Clara är :)
Härligt med lite vårsol !

Anna sa...

Harligt att vadret gar at ratt hall! Var underbara Var!
jag vill inte ha vinter :(

kram kram

Elena sa...

Ser helt underbart ut:) Skönt att komma ut i friska luften lite. Har oxå varit ute en sväng i den härliga solen både igår och idag. Puss

Jannie sa...

Vilka mysiga bilder!
O vårtecken?Tjo-ho!
Skönt att skatten sköter sig o låter mamma sova lite.

ha ha ha TACK för tipset!Lovar att inhandla gelé o hårspray till pussgurkan,så jag kan styla upp honom på riktigt.ha ha ha
Hoppas allt är bra o ni har en mysig dag!Kramar

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut!