onsdag, mars 02, 2011

♥ 18e bilden: En bild på din fritid.

Hur ska man få in all sin fritid i en bild? Det går ju helt enkelt inte, så jag gör ett litet collage. Min fritid går mestadels till Clara, jag har inte så stort behov av "egentid" visst är det skönt att bara vara sig själv men helst är jag med henne. Förutom familjeliv ägnar jag min fritid till, skogspromenader, hunden, bakning, matlagning, trädgårdsarbete(på sommaren), shopping och bloggande. Hahahaha det låter som värsta kontakt annonsen. Bullmamma söker familjeman, hihihi vilken tur att jag träffade honom.
Här är då lite av fritiden
Vem vill inte spendera sin fritid med en sån här liten goding

9 kommentarer:

Farmor sa...

Ja jag förstår precis att du vill tillbringa din tid med den goa ongen......
Jag vill också!!
Ha det bra, vi väntar på barn......

Anna sa...

Sotis,jag hade garna spenderat all min fritid med er oxa!!! kram kram

Anonym sa...

Förstår dig....klart man vill va med dom små liven så mycket man bara kan. Snart är dom tonåringar och vill inte veta av sin mamma längre.

Om du orkar vore det kul och träffas någon gång...annars tar vi det längre fram.

Kram kram
Anna o Wille

Ps. Wille blir alltid lika glad när han ser kort på Clara här på bloggen...tror nog han längtar efter att få träffa sin kompis.

Jossan sa...

Vilka mysiga bilder:)
Jag tror vi gick samtidigt på vattengympan i vmo!

Li sa...

sicken underbar fritid! =O)
Jag gillar verkligen collagen du gör, gör du dem i något speciellt program?

mormor Annika sa...

Hon är så söt :)

Mia systeryster sa...

Vad söt hon är! Klart man vill spendera sin fritid med sin familj=D Underbara bilder!
Kram

Elena sa...

Ursäkta, har du inte glömt ngt??? Ser inte någonstans att du även gärna spenderar med dina vänner på fritiden??? Men visst, skit i oss då!!! Ska baka bullar å lite bröd idag, hade tänkt bjuda er på lite gott, men jag har nu ångrat mig. Blev lite ledsen i ögat..;0) PussPuss din sket onge!!:)

Emma sa...

Hur går de för er?? Har bebis kikat ut. Såg att du inte uppdaterat igår!! : - )

KRAAAAAAMISAR