torsdag, mars 17, 2011

En helt vanlig torsdag

Eller kanske en slappis Torsdag. Vi har inte gjort mycket alls idag, hela familjen mös omkring på förmiddagen. Moster Tessan kom och busade lite med barnen, Charlie kanske inte är så lätt att busa med än men det blir nog bus med honom med tids nog. Clara passade även på att busa lite idag, hon ropade att jag skulle komma, hon hade klättrat i vaggan och ville bli vaggad. Hon tyckte det var riktigt mysigt att ligga där i den lilla vaggan. Efter lunch tog hela familjen en nap och efter det tog vi tjejer oss till mataffären för att handla lite. Kvällen ger nog inte mycket mer än lite tv, känner att jag redan nu vid 19:30 längtar efter att få gå och lägga mig.

8 kommentarer:

mormor Annika sa...

Oj vilken söt liten bebis :)

Anonym sa...

Myspys! Ha en underbar helg! kram /Emelie & Stina

Rantamor sa...

*skratt* tänkte jag att jädrans vad Charlie växer fort...
Men det var ju Clara som ville vara bebis en stund...

Härligt.

Anna sa...

Vad stor hon har blivit tjejan!!! Mys mys

Elena sa...

Bebis Clara;) Klart hon oxå vill bli lite vaggad, ser ju rätt mysigt ut det där...;)Puss mina söta.

Li sa...

det kanske är väldigt skönt att bli vaggad, jag skulle nog kunna tänka mig det jag med -lite svårare för mig bara att ta mig ner i en vagga =O)
Låter som en skön torsdag, trots att jag inte har två småa så längtade jag också till att gå och lägga mig tidigt igår ;O)
Idag hoppas jag inte vara lika trött på kvällen =O)
TREVLIG helg på dig och din familj! =O)

Anna S sa...

Såklart att Clara vill ligga och mysa i vaggan :).
Nicole kröp direkt ner i Tuvas (litendelavmig.se) vagga när vi var där.

Han är sååå söt er lilla prins! Grattis igen!!

KRAM

Mia systeryster sa...

Klart att lilla söta Clara måste få känna på hur det är att vara bebis;)
Kram