onsdag, mars 09, 2011

Ingen bebis än

Inget är som väntans tider, eller vad är det man brukar säga. Natten har varit något upp och ner vänd. Vaknade vid 02 av en otrolig värk, där efter blev de svagare men höll ändå på till fram åt 06. Då vaknade även Clara som fick lite hjälp med att tömma näsan på snor, efter det somnade vi alla om och i en timme. Clara är fortfarande snorig men ser lite piggare ut i ögonen, ingen feber men som sagt näsan rinner. För mig är det fortfarande förvärkar som kommer oregelbundet och mer än i vanliga fall. Så vi får se vad som händer, de säger ju att man kan tillgodose effekt i 48 timmar så än har ju inte skeppet seglat. Händer den nu då inget på ett och ett halvt dygn så har vi en ny tid nästa tisdag för samma prossidur. Tacka alla söta för era fina kommentarer, jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det går för oss.
En nybadad snorig goding, idag blir det bara mys hela dagen.

10 kommentarer:

Jossan sa...

Vilken sötis!
De är spännande nu förstår jag!!
Jag svarar här på din fråga, jag hittade din blogg hos någon som följde dig, så kollade jag in lite och la till dig på favoritlistan.:)

Anonym sa...

Väldigt spännande!

mormor Annika sa...

Vänta vänta vänta .....
Vore bra om Clara blir bra från snuvan innan bebisen kommer :)

Li sa...

jag älskar de där "badlakansrockarna" tycker det borde finnas sån till oss vuxna med ;O)
SKÖNT att allt såg bra ut på ditt besök och hoppas att lilla Clara kryar på sig!
=O)

Emma sa...

Sötnos där! : - ) Tänk snart är hon storasyster!!

Nu verkar de inte alls långt kvar för er ju! Hur känns de nu? Kommer att kika in här flera gång om nu i dagarna : - )
MAGISKT de här ju!!!

Min bebis verkar inte vilja kika ut än. Men de är väl så när man är förstföderska kanske att de tar lite längre tid : - )

Må så gott vännen & lycka till nu!Tänker på er!

MASSORS MED KRAMAR

Rantamor sa...

Spännande, spännande...håller tummarna att allt går bra.

Elena sa...

Han kommer snart;)

Elin sa...

Oj så spännande, det kan ju verkligen bli en bebis när som helst nu! vad skönt att det såg bra ut och att det fanns tillräckligt med vatten!

Alva kan ju inte gå än så hon sitter bara i snön still och leker, men efter en stund var det inte rolig längre för henne heller, men tror det blir roligare i snön när hon kan gå och leka själv!Ja solsidan är verkligen min nya favoritserie, man skrattat hela tiden! Kram!

Anonym sa...

vad spännande, lycka till då om det är dags :)

Jannie sa...

Men lilla sötfian då!Vilken mysig bild!Hoppas verkligen den där förkylningen släpper snart.Nej NU!

Det är ju så spännande o följa dig.Man måste ju ändå tänka att nu jäklar har det satt igång!Nu åker vi.
O så bara nähä...O så fortsatt väntan.Håller alla tummar i världen för dig!O måste även erkänna att jag är lite sotis.hi hi Det är ju SÅ fantastiskt med graviditeten o förlossningen.Har bara fått uppleva det en gång,men hoppas verkligen att få göra det åtminstone en gång till.

TACK,jag mår kanoners idag igen.Så skönt!O visst är det fantastiskt med alla utvecklings-faserna på de små!

Va rädd om dig!Massa kramar