torsdag, mars 10, 2011

Gillar mamma!

På morgonen idag var Peter och Clara uppe i hennes rum och lekte, läste böcker, fixade och grejade. Sånt man gör innan pappa går till jobbet. När Peter sen säger: Ska vi gå ner till mamma? Svarar Clara med ett glatt JAAAAA! och efter det "Gillar mamma". Tror ni att man smälter då? Ja det gör man, man blir som smör i solsken. Jag älskar dig min lilla Fia-Lotta!
Magen sitter fortfarande där den sitter och bebisen lika så. Nu har det varit mycket förvärkar här i snart två dagar. Det som jag kan säga är skillnaden är att de blir starkare för varje dag som går. Inatt har jag sovit relativt bra, men sen jag vaknat har de inte försvunnit. Ibland tänker jag att det är nog bara jag som har blivit känsligare, men vi får se. Tog en dusch innan för att se om det skulle avta men det har de inte gjort. Ska även se hur det går om en stund, när jag och Clara ska sova middag, de kanske avtar då eller så är det på riktigt. Tids nog kommer vi få veta. Tack för alla gulliga kommentarer ni ger mig det gör mig så glad :)

9 kommentarer:

Farmor sa...

Jag gillar Clara!! Mycket!
Även mamma och pappa till Clara givetvis
Vi väntar med spänning.......

Jenny sa...

Värmande ord från fin flicka! Så härligt att de kan sätta ord på tankar och känslor. Men du - vilken spänning du bygger upp nu! Tänk om bebisen är på väg?!?

Anna sa...

Mamma tror flicka och 27 mars! Puss puss

Anonym sa...

Let´s do this som de säger over there!
Jag tycker det passar bra att KILLEN kommer på fredag förmiddag :) 110311

Hoppas det kommer i gång rejält!!!
Jag håller tummarna, kram!
/Malena

Maria och Sol sa...

Herrregud har inte besökt er på jätte länge....det är ju kanske bara 12 dagar kvar!!! Vad spännande snart är Clara storasyster. Ha det fint!

Therese sa...

hon är så gooo våran lilla flicka!

Li sa...

åh så fint! Snacka om att vilja stoppa en så fin kommentar in i hjärtat =O)
Så mycket förvärkar?
Borde jag ändra min datumgissning då kanske? Nej, jag håller den ;O)

Anonym sa...

"eller så är det på riktigt" <3 <3 <3

KRAAAM!
/Mallan

Emma sa...

Söta Clara där : - )

Är ni på BB nu??? Fick en sådan känsla?!

Åh jag tänker på er de ska ni veta. You go girl!! : - )

KRAAMAR till er <3