söndag, september 02, 2012

Grå shopping ...

Men rolig! Igår blev det shopping efter bion. Jag försöker allt som oftast på minna mig om att både jag och vårt hem kanske inte skulle må dåligt av lite färg. Men min vana trogen så blir det inte så. När jag tittade ner i mina påsar igår va allt grått... Vad hände egentligen med färgen, försvann den på vägen hem kanske??? Nä bättre färg lycka nästa gång ;)

Höstiga gråa ljuslyktor också från Village

Grå dörrmatta från Village med fina ord på 
Grå höst jacka från Only 
Så vad det ju det här med att bli fotat, det är ju bara så att jag tycker det är såååå jobbigt. Känner mig obekväm och ja den som dömer sig bäst är väl än själv ;) Så inga bilder blir ju bra och i mellan de obekväma poserna måste jag ju tönta mig, Peter missar oftast att fånga mina galna spel men håll till godo ett modelejon NOT!

4 kommentarer:

svärmor sa...

Fina saker och absolut inget fel på fotoobjektet!!
Jättefin tjej!!
Kram från svärmor

Therese sa...

Allt är jätte fint!

Mormor Annika sa...

Jag gillar grått :)

Sandra Lekander sa...

Mycket roligare med de töntiga bilderna!! Har aldrig förstått mig på det där typiska poserandet.. :)