fredag, september 14, 2012

Godmorgon Fredag!

Det är som folk säger, bättre med en dunder förkylning som går över fort än att vara halvdålig i evigheter. Idag mår jag så mycket bättre. Efter två dagar av nån konstig förkylningsdimma är jag pigg, kanske inte frisk men pigg. Här började dagen lite tidigare nä vad jag hade tänkt mig, men så är det när maken måste iväg tidigt och barnen inte har tagit någon sovmorgon. Frukosten är intagen och vi sitter fortfarande i soffan och myser och tittar på morgonens bolibompa, ute är det riktigt höst väder, regnet smattrar mot rutan och man hör hur vinden emellanåt tar tag i huset. Då är det skönt att mysa inne i soffan. Hur har din Fredag börjat?
Efter en god natts sömn ...
Sitter vi här och myser. Hoppas du får en fin dag :)

3 kommentarer:

Rantamor sa...

Samma fulväder har vi här uppe i norr också, tur ni kan kura ihop i soffan å mysa framför bolibompa...
Min fredag har börjat bra, Rantafar drog till Dorotea för att hämta hem en ren...
så i helgen blir det party...en något blodig sådan,
styckarparty...

Ha en finfin helg.

Mormor Annika sa...

Mysigt att sitta o kura inne när det blåser ute :)Men imorrn blir det nog bättre väder ...

farmor Ewa sa...

Ni verkar ha det mysigt, precis så ska det vara en sån här dag.
Nu ska vi också mysa efter en lång dag på jobbet!
Kram på er