torsdag, september 13, 2012

Då var det min tur nu ...

Japp så är det, jag klarade mig inte ifrån barnens förkylning. Förra veckan började Clara, under helgen blev Charlie dålig och i måndags kväll började näsan rinna på mig. Någonstans trodde jag att jag bara skulle bli lite snuvig. Jobbade på tisdagen och kände att det gick rätt bra. Så kom onsdagen, när jag vaknade på morgonen kände jag mig riktigt risig. Åkte till jobbet, tog mig igenom dagen, fixade tiden hemma tills Peter kom hem. Tacka gudarna för att han kom hem, jag var så dålig. La mig på soffan och halv sov hela kvällen, släpade mig upp för trappan och sov ända tills halv åtta på morgonen då jag var tvungen att stiga upp, hade säkert kunnat sova flera timmar till. Dagen har varit riktigt riktigt lugn och tack vare det känner jag mig faktiskt lite bättre nu. Så nu håller vi tummarna att Peter slipper denna hemsaka förkylning och att jag är frisk imorgon.

Soffmys när mamma är sjuk 

Men bara för att hon är sjuk betyder inte att man måste ta det lugnt hela dagen :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Som han dansar :) he´s got them moves like Jagger. Det har ju konstaterats förr :)

Mormor Annika sa...

Håller tummarna för att du är frisk imorrn :)
De dansar så fint !

farmor Ewa sa...

Jamen alltså! Goaste barnen, härlig dans!
Krya på dig vännen!
Kram