måndag, oktober 25, 2010

Ultraljud

Idag har vi varit och titta på vår lilla/lille goding, det är helt otroligt att man kan se allt så tydligt och att allt redan finns på plats. Allt såg bra ut och det var en liten rörlig buse vi fick titta på. Dock var bebisen lite liten gent emot de tidigare måtten, kan vara så att det har blivit fel i inskrivningen, så om två veckor ska vi tillbaka på tillväxt kontroll.
Tänkte att jag skulle göra en jämförelse så att ni kan få börja gissa, kan det vara en till flicka eller ligger det en liten pojke i magen denna gången? Tillslut kommer vi alla att veta.
Så kön och datum, när du är redo att säga vad du tror. (Beräknat datum är 18/3)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt! JAg tror på den 29e, då är min syster född!

Anna S sa...

Det syns ju att det är en miniClara som ligger därinne :) och jag gissar på att hon väljer att komma till världen på min födelsedag, alltså den 29:e.

Kraaaam sötnos

Elena sa...

Jag har ju redan svarat på när HAN kommer..:) Tack för idag gumms. PussPuss

Anna sa...

Jag tror att det ar en liten pojk och han kommer att vilja komma ut lite tidagare an beraknat, namligen 1:e Mars.

kram kram

mormor Annika sa...

En liten flicka blir det , den 23:de på Moster Tessans födelsedag :)

Martina sa...

Vad mysigt. :) Tror det är en tjej och att det blir den 23e.

Ha en underbar dag.

Tina sa...

En liten kille blir det, som vill se den stora världen utanför på Våffeldagen 25 mars!

Kram på er!

Rantamor sa...

Snygg mage, och en livlig liten krabat, vad kan man mera önska sig.
Spännande . Ni vet alltså inte om d är en tjej eller kille???
Skönt att inte veta skulle jag tro.
Jag som är "gammal" hade ju ingen ultraljud på våra tre barn.
Kul nu när man får foto redan när dom ligger i magen.

Hoppas allt går bra/kram.

Elena sa...

Varför står det inte vilket datum jag har satt?? Den 23sep skrev jag att det var 171 dagar kvar..:) Blev jobbigt att räkna ut nu när det är men det är väl ert jobb?!;) Men det är iallafall då eran lille kommer.PUSS

farmor sa...

Ser exakt lika ut som Clara, det blir en liten lill-Clara den 30 mars då min enda dotter är född!!!
Så är det!!
Kram
Vi ses på söndag

Anonym sa...

Vi tror det är en liten kille som väljer att titta ut den 21 mars = )!
Kram Johanna och selma

Christian sa...

hej bebis=)

Christian sa...

hej bebis=)

Emma sa...

ÅÅHH! Underbart att allt såg fint ut. Måttet kan ju ha blivit fel sen innan. Skönt att få komma dit igen bara för att kika en gång till!
Aldrig fel att se den lille röra på sig där inne ; - )

Tänk att vi ligger så lika! Ni har fått en dag senare än oss. Spännande!!! : - )

Tror nog på att de är en till liten flicka där inne i magen på dig! Men bara en gissning! Hihi!

Sv: Passa då på att köpa en eldkorg,finns nere i källaren. Så mysigt att tända om kvällarna!

KRAMAR

Anonym sa...

Hej !! Jag tror på en liten tjej och att hon vill titta till värden den 21 mars.

Kram Anna H