lördag, oktober 16, 2010

En härlig Lördag

Idag har det verkligen varit en sån där toppen dag. Vi har varit och badat med Claris, som vanligt var hon superglad och roligast av allt är att få ta sig fram helt själv med en badring runt magen. När vi kom hem satte Peter igång med att ordna tvn på övervåningen och jag och clara blev iväg bjudna på lunch nere på stan av min syster. Givetvis blev det en runda i stadens alla affärer med. När vi kom hem var tvn på plats. Clara och jag har tillbringat första kvällen vid den, det gick nämligen fotboll på den stora tvn. Lördagsmys i form av majskrokar och lite bolibompa, nu när lillstumpan somnat är det godispåse istället för majskrokar ;)
Här kommer lite före bilder, vi ska måla om, nya gardiner, sätta upp fönsterbrädor osv. Längtar tills det kommer bli klart och framför allt längtar jag efter att se alla foton uppsatta som ska sitta på den stora väggen rakt fram. Trevlig lördagskväll på er alla!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt, ha en härlig kvälL!

Hårspännena är från Lindex!

Rantamor sa...

Hoppas att ni fick en härlig mysig lördagskväll. Snyggt med en ny tv. Lilla C´s föräldrar har hållit på med att fixa badrummet i helgen...alltid något....kult.

Kul att Clara fick bada runt lite...

Kramar till er alla och lilla magen.

Elena sa...

Det blev ju jätte bra att ha tv:n där. Blev ju en liten mys hörna. Vi har med haft en underbar lördag, framför allt Moa. Cornelia har sovit över och de har haft "bio" kväll här nere i källaren. Nu leker de i lek rummet och Patrik och Isa ligger fortfarande och sover:) Så nu ska jag göra lite frukost och mysa med tjejerna. PussPuss

Fröken M sa...

Ja, det där huset var verkligen ALLT jag hade drömt om - OM jag inte hade gjort ett besök i källaren... Visst kan vi fixa tapeter och kanske lägga lite nya golv men när det gäller fukt och skador på grunden känns det som en chansning. Visst går det att fixa till, men vi skulle behöva anlita någon och frågan är till vilket pris. Dessutom lär inte huset stanna på utgångspriset för det var ljuvligt !! ha en härlig söndag ! Kram

floosan sa...

Härlig hoppas söndagen blir lika härlig

Emma sa...

Snäll make du har som fixat upp tvn på väggen. Det blev jättebra! : - )

Sv: Hoppas att du slipper mer ont. Mitt verkar vara under kontroll just nu,men jag märker att jag får ont då jag anstränger mig mer. Imorgon ska jag till doktorn & hoppas då hitta en bra lösning.
Väntar fortfarande på mitt bälte som ska komma i posten. Tror & hoppas detta hjälper : - ) De gäller att vara positiv!

Ovisst lite ont gör ju inget att man har då man har en liten bebis i magen! : - ) Men verklige jobiggt då de hindrar en från att leva "normalt".

Förstår att du längtar till RUL. : - ) Spännande!!

Kramar o mysig söndag!

Lizette sa...

kommer att bli en liten kanon myshörna ;)
kramar

Anna S sa...

Nämen titta, ni har bild på TVn :).
Och titta, ni har också valv.
Skönt och se att vi inte är de enda som har det, hihi.

Kramisbananis

Anna sa...

tack for pratstunden igar! puss puss