söndag, oktober 10, 2010

En solig dag igen

Idag har vädret varit lika härligt som igår, hade alla höstdagar varit så här hade inte hösten varit jobbig överhuvudtaget. Vi har tillbringat dagen hemma hos mormor, suttit ute i solen och njutit, clara har gungat och jag har norpat lite perenner i mammas rabatter. Det blev höstkrysantemum och kärleksört som hamnade hemma i min rabbat. Clara tog en vända i mormors växthus och det blev både tomat och gurka som skulle ätas ute i solen. Morgondagen brukar jag och Clara spendera på öf, men imorgon spenderar vi den med Anna och Wille. Det kommer bli så roligt :)

9 kommentarer:

mormor Annika sa...

Så mysigt dom har det Tussen o Clara , men det vill till att hålla hårt i gurkan för annars blir den Tussenmat :)

Anonym sa...

Mysigt! Det är verkligen en fantastiskt fin höst i år!

Therese sa...

kul å se lille tussen och clara

Anna S sa...

Vilken härlig bild på lilla gumsan!!
Det låter så idylliskt när du beskriver helgen. Underbart!!

Ha så trevligt med era vänner imorn!
Kram

Elena, Moa och Isa sa...

Å det ska väl oxå bli kul å träffa Familjen Björn/Svensson??????????????????? Mysig dag ni har haft!! Pussar

Anonym sa...

Ser fram emot eftermiddagen hos Er...ska verkligen bli kul och träffas igen. Va ju såååå längesedan nu.. Syns snart Kram Anna o Wille

Anna sa...

Underbart foto!!! Kram

Fröken M sa...

haha... åch jag tror moster och morbror var minst lika nöjda över att få leka familj en sväng. Det är kärlek mellan dem och viggo så jag vet att jag aldrig behöver oroa mig när han är där - super skönt för då kan jag verkligen vara "ledig" !! Ha en toppen dag :) kram

Tina sa...

Helt underbart foto! Skön stil hon har lilla Clara!! Kram!