måndag, oktober 04, 2010

Måndag

Godkväll alla härliga bloggläsare, idag vill jag börja med att tacka just er. Ni förgyller min dag med kommentarer som jag älskar att läsa. Ni är väldigt många som är duktiga på att kommentera och det gör mig så glad, jag blir mer motiverad för varje kommentar som dimper ner. TACK!

Idag har vi som vanligt varit på öf på förmiddagen och idag var det pyssel, Clara målade en kylskåps magnet. Hon älskar att måla och när hon ska sluta blir hon lite ledsen, men som tur är så finns det annat att sysselsätta sig med där.
Efter öf åkte vi till storstan med mormor och moster, en sväng på IKEA och en sväng på köpcentret. På Ikea blev det badrumsmatta och skötbordsmadrass och på köpcentret blev det 80 boddisar till Claris, alltså inte 80 st utan stl 80, hihi

11 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Att leka på öf är ju toppenskoj! Söt liten konstnär=) Trevlig kväll!

Fröken M sa...

haha... jag seratt du har "skyddat" vad ssom skyddas kan ;)
Det ser roligt ut att måla - det är sånt jag längtar efter att få göra med viggo framöver !
Hoppas ni haft en toppen dag ! Kram

Britta Bloggar sa...

Vad gulligt! Tänk att de tycker att det är så kul att måla och pyssla!
OCh vilken fin blogg du har!

Elena sa...

Vilket härligt kort på söta Clara:) Alltid kul å åka till A6!!:)Puss

Maria o Sol sa...

Kanske nästa Picasso!
Tyckte det blev alldeles för tyst.... o då vet man att det är fuffens på gång! och mycket riktigt Sol lyckats ta sig upp i dubbelsängen för första gången..naturligtvis ska man stå upp.
Ha en bra dag!
Kram

mormor Annika sa...

Det var ett riktigt fint konstverk jag fick Clara ! Tack så mycket :)

Anonym sa...

Så kul att få måla lite...Wille har inte fått testa på det än men det är nog hög tid för det snart. Barn brukar ju gilla det...!! Så mysigt att få åka till storstan och shoppa lite. Ha det så gott Kram Anna o Wille

floosan sa...

Nemen en liten picasso, super söt!

Tina sa...

Här har vi allt en liten konstnär! Minen är helt underbar!
Kram!

Anna sa...

Vad söt hon är Clara, hon har en artistisk look där! Som en liten Picasso!! Kram

Anna S sa...

Haha ja jag blev lite paff när du skrev 80 bodysar... haha!

Sötskruttan som sa till när hon hade kissat. Att det sen inte var i pottan är ju en annan sak, hihi.

Kram