tisdag, oktober 26, 2010

Söta tunikor

Idag kom paketet från me&i, både jag och Clara blev nöjda. Jag har ju tidigare skrivit om att clara är en tjej-tjej, med andra ord hon gillar kläder. Igår hade hon på sig en ny tröja från name it, hon gestikulerade och pekade och försökte förklara för sin pappa att hon hade en ny tröja. Lika dant blev det ikväll när vi skulle prova så att tunikorna passade. Tänk att det kan börja så tidig ålder, eller är det kanske vi föräldrar som åstad kommer behovet ;)
Måste säga att det är riktigt roligt att se vad alla gissar på för datum och kön, själv var jag rätt inställd på att det skulle bli en liten kille men efter att själv ha suttit och tittat på bilderna kan jag inte låta bli att tro att det är en liten tjej inne i magen :) Fortsätt gärna att gissa, det tycker vi är roligt.
Monster mönstrad tunika, rosa tights, grön tunika med puggy

5 kommentarer:

Farfar sa...

Hejsan morsan,
hejsan stabben,
här e brev från älsklingsgrabben.

Så skrev Cornelis, för längesen, så får det bli!
Jag håller med honom.

Katrin sa...

Vilken söt liten tjej ni har =)
Min son är likadan när det gäller kläder, tycker om att bestämma vad han ska ha på sig och sätter inte på sig vad osm helst inte ;) haha

Och jag skulle chansa på en flicka i magen om man kikar på magbilderna men genom ul bilderna så tror jag på en poje ;)

Anonym sa...

Men vad fint!

Anna sa...

Jag undrar vem hon kan ha fatt dett intresse fran? ;o)
Hur ar hennes intresse for skor?

kram kram

Martina sa...

Vad söt och fina tunikor. :)

Tack för din kommentar, roligt att du tycker om vår entré.

Önskar er en fin onsdag!