onsdag, oktober 13, 2010

En hektisk start på dagen, men ett härligt slut på den

Japp började dagen i lugn och ro, lång skön frukost med familjen, lite småfix innan jobbet. Just det jobbet, jag frågar Peter vad är klockan? Tio i nio. Nä, du skojar! Jag börjar kvart över ni och hade fortfarande inte gjort i ordning mig för jobbet, det var bara att lägga i högsta växel, då ringer telefonen. Peter svarar och det är min goda vän i Australien, avståndet gör ju att man inte pratar så ofta så jag tar samtalet och målar på lite mascara samtidigt. Tillslut fick jag berätta att jag var lite sen till mitt jobb och måste verkligen lägga på :( (Anna vi hörs på Söndag, det lovar jag)
Väl på jobbet lite sent, dock "bara" en kvart flöt allt på som vanligt, nja inte riktigt. Det har varit en sån dag som bara flyger förbi och man har massor att göra hela tiden. Då är det skönt att veta att när jag slutar ska jag och Clara iväg till fina familjen Svensson/björn på lek och fika, jag tror att det var när vi kom dit som min nervarvning började. Skönt att få fika och sitta och prata om allt man har att prata om och barnen leker super bra, även om de blir lite uppspeedade. Tack för ett bra slut på min dag vännen :)

5 kommentarer:

Anna sa...

Mitten kortet ar ju bara for harlig!!! Alskar er sma sotisar!!!

kram kram

ps. Jag har nog bestamt mig for en outfit ;)

Elena sa...

Tack själv min älskade vän. Alltid lika kul när ni kommer. Ja, livat var det... Både Moa och Isa somnade på 2 sekunder.:) Tror nog att det gick fort för Clara med. Pussis

mormor Annika sa...

Kan tro att det är en massa bus när de leker Moa o Clara :)

Anonym sa...

Skönt när det blev en bra dag i alla fall till slut.

Vilka små godingar ni har och så söt hon va lilla Isa....ganska lik sin storasyster tycker jag.

Kram Anna o Wille

Anonym sa...

Härliga glada bilder! HA en fin fredag!