fredag, augusti 03, 2012

Long time no blogg

Är det här inne jag har en blogg!?! ;) Har verkligen varit usel på att uppdatera här, får väl ändå skylla på att det beror på semestern. Men nu lider den mot sitt slut. På måndag blir det vardag igen och allt vad det innebär. Semestern har varit toppen och hur skön som helst. Sen sista inlägget har det såklart varit en massa roligt, skulle jag skiva om alla så skulle det bli ett väldigt långt inlägg. Så istället kommer som vanligt lite bilder från de senaste veckorna. När vardagen blir som vanligt igen ska jag absolut uppdatera mer regelbundet och jag har ju varit rent usel på att hålla koll på alla andra bra bloggar så även hos er ska jag ta en titt hos och se vad ni har hittat på under sommaren. Men nu ska jag gå och lägga mig och imorgon ska jag fortsätta njuta av det sista av den sköna semestern. Kram på er alla!

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Härligt med sommar , och fina bilder på goa barnbarnen :)

farmor sa...

Goa bilder på goa ungar!!

Lizette sa...

Är det semester så är det ;)

Lina sa...

Det ser ut som att ni har haft en riktigt härlig sommar! Och vad lång hår clara har fått :) Kram kram