tisdag, juli 24, 2012

SOL!!!

Har ni haft en underbar dag i solen? Det har vi. Vi har varit ute hela dagen och njutit av solen hela dagen. På förmiddagen tog vi cyklarna och lite fika. Jag hade inte en aning om vart vi skulle och det hade nog inte Peter heller. Men jag satte igång run keepern så vi i alla fall skulle ha lite koll på hur långt vi tog oss. Efter ett antal tunga backar stannade vi och fyllde på vätska och socker. När vi började inse vart vi var satte vi båda upp som mål att springa denna backiga rund, kanske inte imorgon men någon gång. När jag stängde av appen här hemma hade vi cyklat 1,5 mil. Minus lite virrande hit och dit så tror vi att det är ungefär en mil. Ja vi får se när det målet blir avklarat.


Update 
I den ljumma sommar kvällen tog jag en tur till jordgubbslandet. Hittills har vårt lilla jordgubbsland producerat 6 l otroligt söta och goda jordgubbar :)

6 kommentarer:

Rantamor sa...

Nu har jag läst lite i din blogg och ser att ni har en underbar sommar med barnen...
lite djurpark och savann och go lunch och cykelturer....
ni bara njuter livet som man ska...

Liten lycklig familj...
Tjingelingen från fjällen...

Mormor Annika sa...

Mysigt med picknick :)

Mormor Annika sa...

Smaskens !

farmor sa...

Vilka härliga gubbar!
Fortsätt njuta i solen....inte alls avundsjuk.
Vi hade 4 dagar med sol på vår semester, det blir ju minst det denna veckan. NJUT!
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig sommar ni verkar ha! Hoppas den fortsätter lika härligt! kram

Mormor Annika sa...

Är det inte uppdateringsdax ?