tisdag, augusti 28, 2012

Grattis!!!

Idag är det min underbara makes födelsedag. 
Mannen jag har valt att dela mitt liv med, bilda min familj med och bli gammal tillsammans med förtjänar mer än ett grattis. Han förtjänar såklart ett blogginlägg också. 
Jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig, vilket jag hoppas att du redan vet ;) Men här kommer några av anledningarna till varför du är den perfekta för mig. 
Du finns alltid vid min sida oavsett om jag har en bra eller dålig dag. Har jag en dålig dag får du mig alltid att skratta. Du är den som får mig att känna mig trygg när det blåser runt omkring oss. Du är passionerad i så mycket av det du. Du ser alltid glaset halv fullt istället för halv tomt ;) Du är den som får fjärilarna i min magen att fladdra, fortfarande efter så många år. Du är den som tar tag i de saker jag inte ser behövs göras (typ värmepannan, snöskottning, och annat som jag nästan aldrig behöver göra) 
Du är den som är stark när jag är svag. Du är mitt bästa stöd när jag behöver det. Du har tillsammans med mig fått de finaste barnen man kan tänka sig och är världens bästa pappa till dem. Livet i helhet med dig är sånt man bara drömmer om. Jag är inte så bra på att få ner ord på rätt sätt men jag tro du mer än någon annan förstår vad jag menar.  Men om du inte gör det vill jag att du tänker på varje ord i sången som sjöngs på vårt bröllop ... All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge. 
Älskar dig mitt hjärta!
Du gör mig så glad och lycklig 
Du får mig att skratta ...
inte bara skrattar dig även åt dig ;)
Du är mitt lilla lammkött ♥
Min snygga make I ♥ U
Världens bästa pappa till Clara 
Världens bästa pappa till Charlie 
Och världens bästa make till mig 

6 kommentarer:

Peter sa...

My god, jag blir ju helt knockad... Älskar dig så! Imorgon är jag i Sverige igen och hemma hos min familj. Längtar!

Frida sa...

Grattis Peter! (även om jag inte känner dig).. :)
Och ännu en sak vi ahr gemensamt då! För min man fyller också år idag! (men jag är världens sämsta fru och har inte orkat blogga om det, glömde till och med att gratta honom imorse)..

Mormor Annika sa...

Grattis Peter !!

Peters mamma Ewa sa...

Vilka underbara bilder på en underbar kille!!!
Jag älskar också honom!

Anna & Christine sa...

Vilket fint inlägg till din man.
Och han var ju väldigt stilig i korta jeansshorts och långa strumpor :).

Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Anna

Unknown sa...

Så roligt att läsa en så fantastisk kärleksförklaring från Elisabeth. Och så roligt att sången jag sjöng på ert fina bröllop stannat kvar. Kram till goa människor!!
/Carina