fredag, augusti 10, 2012

Fredag!

Hej på er mitt i fredagsmyset!
Tänk så fort man ställer om sig till vardag och börjar njuta av helgerna. En vecka in i vardagen och tiden bara rusar iväg. Idag har det varit en skön fredag, Peter slutade redan vid lunch och jag kom iväg och kunde träna tidigt. Det blev styrketräning med löpintervaller på löpbandet, svetten rann och det är ju alltid ett plus. Är så skönt att komma iväg mitt på dagen, man hinner inte sjunka ner i soffan då. Blev ytterligare lite motion i kväll, en sväng i svamp skogen med syster. Självklart fick jag med mig svamp hem så man kanske skulle fixa sig en macka innan kvällen är slut.

Njuter ute i trädgården efter ett bra pass
Idag blev våran lilla skutt 17 månader, helt sjukt vad fort det går. Och som jag skrev igår så händer det så mycket. Knappt man kommer ihåg den lilla nyfödda bebisen som hade fel dygnsrytm, han som sov hela dagarna och var vaken hela natten. Nu är det skillnad, under semestern fick vi ju bort mitt i natten matningen och nu sover han runt 19 och vaknar runt 08. Under dessa 17 månader har tanken slagit en många gånger att man aldrig mer kommer få sova ;) Men så är det ju inte. Idag har han varit väldens gosigaste, sitter man i soffan så kommer han med största leendet och bara gosar in sig hos mig, skrattar och tittar på mig och säger PAPPA. Goaste lilla ongen.

Älskar dig goding!
Inte bara Challe som är jubilör idag, min svåger, Peters bror, barnens farbror fyller år idag. Vi har dock lite svårt att fira honom, efter som han befinner sig i Afghanistan. men vi skickar ett stort GRATTIS både här ifrån och från de sett som är möjliga.
Nähä nu ska fredags kvällen fortsätta här med lite gott och film. Kram kram!
Farbror och kussarna 

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Häftig frisyr han har Charlie :)

Unknown sa...

Det är ju inte så lätt att gratulera Affe-mannen nej :)

Ses snart <3!
/Mallan

Unknown sa...

BRA tränat!!!

/Mallan igen

Farbror sa...

Tack så väldigt mycket!

Det värmer hjärtat...

Jag saknar Er alla...