söndag, februari 12, 2012

Skäms på mig!

Nä nu får det vara nog på blogg bristen, vad hände liksom??? Jag som var så flitig förra månaden med inlägg och nu då, nä så kan jag ju inte ha det. Inte har jag någon rätt aatt gnälla om kommentarer när jag inte skriver nått här och inte häller hos er andra. Skäms på mig, jag brukar vara rätt okej med att lämna kommentarer hos andra, men nu är jag själv under all kritik. Så här kommer ett stort förlåt från mig till er (om det nu är någon som saknat mig ;) ) Jag ska genast bättra mig, det lovar jag.
För övrigt har vi inte gjort så överdrivit mycket, vi är fortfarande lite hostiga och snoriga i familjen, så för mig har träning legat helt på is. Känns inte alls bra, känner mig rätt orkeslös. Jobbade lite i början av veckan och det kändes rätt okej att komma iväg lite. det är ju alltid roligt att få komma hem till de man saknar och se att man är saknad. Så i början av mars ska jag gå in och jobba 10%. Det blir typ en halv dag i veckan och då kommer Peter att vara hemma med barnen, så här blir ingen inskolning än. Vi har varit iväg hos bror och hans familj och igår hade vi syster här på besök, då blev det god mat och film. Ja ni ser inte så överdrivit mycket har hänt men här kommer lite foton från det som varit.
Vi åkte till prinsessan Ella
Clara kröp direkt upp och la sig i Almas babysitter på ett gott fårskin
Barnen lär sig fort att man inte kan spela spel på golvet när det finns en busig lillebror i närheten
Charlie gosade med stora Alice, lite osäker till en början hon är ju så stor men så otroligt snäll
Jag fick mysa med goaste lilla Alma
Igår hade vi en slappis dag, som sagt lite hostiga och snoriga då behöver man vila.
Bästa kvälls myset med moster

7 kommentarer:

Lizette sa...

om man har saknat dig, hmm, det behöver du väl inte fråga..Vet inte hur många gånger jag gar varit inne på eran blogg och ingenting har hänt =( ;) Och en annan som har kommit igång igen, lite iaf, hehe..Du är saknad, välkommen tillbaka =)

Kramar

Mormor Annika sa...

Fina bilder på prinsessor och mys o gos :)

Fröken M sa...

Klart du varit saknad !! <3
Tack !! Vi har haft en toppen helg - det var skönt att bara vara, men nu har vi mycket att ta tag i det närmaste... Det ska fixas inför "kalaset" närsta helg, bröllopsplaner, födelsedager och annat kommer gå i ett den närmsta tiden. Men det är ett trevligt "pyssel" !!
Kramar

Frida sa...

klart man saknar nya inlägg! kommentarerna oxå :) Men jag ska inte säja nått, är dålig på att kommentera själv med...

Desireé | homeanddesire.se sa...

Så söööt Charlie är, helt galet! :)

mammaTEA sa...

Härliga bilder!

Li sa...

det kanske är något överlag i bloggarna med bloggtorka just nu? ;)
Låter som ni har haft fullt upp, det är ju så det ska vara och då hinner man ju inte blogga ;)
Roligt me jobbet, även om jag inte är borta länge- när jag är sjuk- så känner man sig alltid SÅ saknad när man kommer tillbaka, det är fint! =)
hoppas ni har en trevlig torsdag!