söndag, februari 26, 2012

Barndop

Idag har vi varit nere i halland på barndop. Det var barnens söta lilla kusin Alma som döptes. En trevlig stund i kyrkan och barnen var jätteduktiga, visst Clara låg under bänken en liten stund men vem gör inte det ;) Det är ju inte så att vi är så värst ofta i kyrkan, så då är det ju inte så lätt att veta att man ska sitta på bänken och inte under.
Kusinernas hem var fullt av barn idag och det lektes ordentligt och intensivt under några timmar. Så två trötta barn sov hela vägen hem i bilen.
Jag som brukar vara duktig på att ha med mig kameran, hade även det idag. Dock missade jag något. Jag hade kamera, minnes kort. Men inget batteri, så idag blev det som många andra dagar mobilfotning, bättre än inget alls men jag hade hellre tagit bilder med min systemkamera.

Alma Cecilia Annika

Charlies favorit plats... vid spisen. Roligaste på hela kalaset... paket öppning


2 kommentarer:

Mormor Annika sa...

En fin dag och alldeles underbara barn allihop !!!!

Fröken M sa...

Trots att ni inte fick vara ute ser det ut som en riktigt härlig dag och jag håller med - att sitta still i kyrkan är INTE det lättaste ;)
KRAM