måndag, februari 27, 2012

AbraKadabra

En av Claras favorit sysselsättningar på ÖF är att pyssla. Det första hon gör när vi kommer dit är att springa in i pyssel rummet för att se vad som händer. Förra veckan gjorde hon en fin prinsesskrona som har varit riktigt poppis under veckan. Idag skapades en ny favorit, ett trollspö. Hela eftermiddagen har hon sprungit omkring här i prinsesskrona och med trollspöet. -Abrakadabra simsalabim jag förtrollar dig till en groda mamma. Sen fnittrar hon som bara den.

Abrakadabra


Simsalabim

- Hmm hur ska jag få mamma frång groda till mamma igen?


4 kommentarer:

farmor sa...

Vilken liten go prinsessa!! Jag undrar vad hon tänker hitta på med sitt spö........
Krama lilla sessan

Fröken M sa...

Åh sötaste Clara !
haha... det kan vara sså att jag tagit med mig mobilen in i badrummet och surfat, men datorn, nä du - där går gränsen ;)
Kram

Mormor Annika sa...

Hoppas hon kommer ihåg hur man trollar tillbaka , annars kanske du får vara en groda resten av livet ...hihihi ....

Anonym sa...

haha så söt! Och vilka fina pyssel de får göra! Roligt!