torsdag, februari 23, 2012

Fredag!

Visst är det härligt med fredag. Här har vi haft fullt upp hela dagen. Vi har haft goaste Isa på besök på förmiddagen, barnen lekte och hade riktigt roligt.


När Isa hade åkt hem tog vi oss till mat affären. Gissa hur lång tid det tar att handla en fredag med två trötta ban... Vi åkte hemifrån kl 13 och var färdiga 15 hur det kan vara möjligt vet jag inte.

Vi gjorde ett stopp hos syster/moster på vägen hem. När vi kom in genom dörren doftade det ljuvligt av nybakt bröd. Perfect att vi när det var tid för lite mellis :)

Nu är tacosen ätna, barnen nattade och jag tror nog att både Peter och jag snart säger godnatt.

Clara somnade gott på min arm i soffan när vi läste godnattsagan, Det vill jag lova är livskvalitet både för mig och henne.

4 kommentarer:

fina frun sa...

Åh så mysigt :)

Fröken M sa...

Åh va mysigt ! V har inte somnat i mitt knä sen han var en pytte bebis och det var knappt så det hände då heller..
Här blev det samma som hos er - tacos godis och en LAT kväll i soffan. Jösses på fredagar är jag alltid totalt slutkörd efter jobbet ?!
Ha en skön dag ! KRAMAR

jessica, mamma i Familjen vanlig sa...

Va härligt, de gånger Judit somnat i knät är lätträknade, iaf om man bortser från kl 22 i tv-soffan (inte mysigt då för då är man redan lite irriterad att hon inte somnat tidigare.
kram j.

Mormor Annika sa...

Bra avslut på en bra dag :)