tisdag, februari 21, 2012

Fototriss

Det är sjukt längesen jag gjorde en fototriss, har helt enkelt kommit ifrån det. Ibland går jag in och kollar var det är för tema, men nu så här på vintern är inte fotolusten på topp för mig. Hade gärna velat ha en ny kamera med, det hade säkert gjort att gnistan kom tillbaka även vid den här årstiden. Men så igår såg jag att fina Rantamor hade gjort en fin triss och då blev jag sugen igen. Veckans tema är upprepning, känns som ett passande tema för en hemma mamma som upprepar många moment under dagen. Här spelas vissa låtar upprepade gånger och lilla sessan snurrar runt upprepade gånger så här kommer mitt bidrag. Fler fototrissar hittar ni HÄR
Koncentrerad...mjo aningen :)

7 kommentarer:

farmor sa...

Underbara Clara!

Lina sa...

Men gud så söt hon är i sin lilla kjol! :)

Mormor Annika sa...

Mormors söta prinsessa :)

Jannie sa...

vilken rolig grej!
O hon är ju så söt!O så med prinsess kjolen o allt.
Man bara smälter...
Hoppas allt är bra med er.
O tack så hemskt mycket för att du skicade sketvädret till oss...
KRAM

lizette sa...

vilken liten söt prinsessa =)

Elena sa...

Nu var det alldeles för länge sedan jag skrev...:( Livet fick sig en total omvändning när man slutade vara mammaledig... Kan säga att det är som natt och dag på både positivt och negativt sätt..:):) Men ska försöka bli bättre på att kommentera iallafall:) Få se hur länge jag kan hålla det;) Hon är så fin lilla Clara!!! Kul med fototriss... PussPuss

Sandra Lekander sa...

En sån söt Clara!
Kul med fototriss! Och jag vet vad du menar med bristen på inspiration för att fota under vintern eftersom det är mörkt nästan hela dygnet!
Men nu blir det bara ljusare och ljusare! Underbart!