fredag, december 17, 2010

Mammas sessa

Idag har jag och Clara haft en lugn hemma dag och det har varit så skönt. Idag på morgonen när jag skulle ta fram kläder till henne såg hon sin prinsessklänning hon fick av min mormor i somras, den har varit för stor så den har faktiskt bara fått hänga. Men idag när hon så sött stod och dansade bredvid mig och sa sessa, sessa, sessa så kunde jag inte motstå. Hon har sprungit omkring hela dagen och varit prinsessa, så söt så. Jag tror att hon har varit lika nöjd med våran lugna hemma dag som jag. Tror nog hon önskar sig en prinsesskrona av mamma i julklapp, eller vad tror ni :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Pappas älskling!! Så fantastiskt

Rantamor sa...

Men vilken prinsessa.
Hagasessorna kan slänga sig i väggen, här är den riktiga prinsessan.
Att hon ens hade tid att äta, för att vara prinsessa tar sin tid..

Så söt.
Ha en trevlig fredagkväll-mys...
Kolla in min finaste tomte....

mormor Annika sa...

Hur söt får man vara ???

Anonym sa...

Vilken underbart söt liten prinsessa...!!! Tror absolut att hon vill ha en liten prinsesskrona av mamma :)
Kram från Anna o Wille

Li sa...

alla borde få vara prinsessor när man verkligen vill!
Klart du ska inhandla en liten tiara, även om hon var sötare än socker redan nu som sessa! =O)

Elena, Moa och Isa sa...

Våran goa lilla Sessa!!!