fredag, december 10, 2010

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

Först måste jag säga att jag tycker att det här är en otroligt pukt, inte vill väll jag sitta såhär på fredagen och tänka på vad som gör mig upprörd, att tänka på det kan ju om inte annat göra en upprörd. I vilket fall som helst så tror jag att det finns mycket här i världen som gör en upprörd allt ifrån det svenska rättssystemet till oordning i mitt eget hem. Mer tänker jag inte skriva om detta tråkiga ämne.

Snart ska jag iväg till sjukgymnasten och se om jag får låna en tens apparat och hoppas att det hjälper, hoppas också att jag kan få komma och bada lite i den tempererade rehab bassängen. Lite senare idag ska vi till fina Lizette på lite fika, det kommer bli trevligt. Vad ska ni hitta på denna fina fredag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska kurera mig från migrän och sedan äta middag ute på restaurang med min man, mysigt.

...Och på söndag träffa er <3

Ha en go helg!
Kram
Mallan

Lizette sa...

ja idag har man jobbat några timmar sen kommer ju ni på lite fika ;) sen blir det lugnt...helgen tillbringar vi i helsingborg ;)

Li sa...

Vilken härlig bild på dig och din dotter! =OD