torsdag, december 16, 2010

♥ Dag 27 – Min favoritplats. ♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

Just nu är jag inne i en otrolig trötthets svacka, jag ska försöka blogga lite tätare men orken är inte riktigt där. Det kan nog ha med den otroliga smärtan att göra också.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.
Ja, min favoritplats är i soffan varje kväll runt sju tiden när Clara ligger på min arm och jag läser Godnatt Alfons för henne. Den bästa stunden på hela dagen :)

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
Jag saknar att kunna röra mig utan att känna smärta.

3 kommentarer:

Anna sa...

kram kram
Tanker pa er!

Lizette sa...

du behöver inte alls känna att du måste skriva varje dag...alla vet hur du/ni har det nu..
hoppas att inte plågorna är allt för besvärliga..
kramar till er alla..

Li sa...

åh va fin favoritplats!
Skriv här ute när du orkar, jag tycker du uppdaterar ofta och dessutom lägger ut mycket fina bilder- som jag inte ens orkar göra sj ;O)
Vad hemskt att något så härligt ska göra så ont, hoppas det blir bättre, annars får du kämpa på ett tag till =O)