lördag, december 04, 2010

♥ Dag 16 – Min första kyss.

Har funderat hela dagen om jag kan komma ihåg första kyssen, är nog bara att inse att den gav nog inte lika starkt intryck som första kärleken :) Jag kommer i alla fall ihåg första kyssen med min make. Det var en regnig kväll och vi var ute och gick, vi stannade till för att prata under ett stort träd. Där kysstes vi första gången och varje gång jag går förbi där minns jag denna fina stund.

Japp nog om det, just nu har vi en liten tös som förmodligen håller på att bli sjuk. Tidigare i veckan sov hon dåligt och var hes, nu har näsan börjat rinna och hon vill absolut inte äta. Igår kväll och idag på morgonen gick det inte ens med välling, det som i vanliga fall alltid funkar. Nu ikväll åt hon sin välling men hon sover väldigt oroligt. Vi som trodde att hon skulle sova gott efter allt bus med farmor, farfar och faster.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack sötaste, goaste lilla charmiga onge <3 för en härlig eftermiddag!!!

Hoppas inte du blir så sjuk utan att du snart är pigg igen!!!

Kram från faster Mallan

Farmor och farfar sa...

Vi kan bara instämma med föregående kommentar!!!!
Vilket litet charmtroll denna lilla damen är!!
Kramar

Li sa...

ush,stackars liten =O(
Vilken härlig första kyss och så fint att få minnas den varje gång när du går förbi där =O)

Anna S sa...

Nä, inte bi sjuk nu.
Stackars liten!!

Jag minns inte heller min första kyss men Dannes och min minns jag sååå väl :).

Kram på dig sötis

Elena sa...

Krya på dig lilla prinsessa.. Puss