fredag, december 24, 2010

Dopparedan

Nu är vi färdig firade ända fram till nyårsafton, dagen har varit lika lyckad som gårdagen bortsett från lite incidenter. Redan igår var det något skumt med våran bil den ville inte starta och vi trodde det kunde ha med bla kylan att göra. Den kom igång med lite hjälp från annan bil, men idag när vi skulle starta den gick det inte igen. Så vi började dagen med att köpa nytt batteri för 1300 pix jippi, NOT!. Clara visade sin mamma tungan på morgonen också, den såg hemsk ut. Har aldrig sett nått liknande, det visade sig vara höstblåsor, där av den höga febern som inte vill försvinna. Men det är bara ett virus så vi får vänta ut det, tycker riktigt synd om våran stackars höna. Förutom detta har vi haft en toppen dag med god mat, gott sällskap och många klappar. Precis som det ska vara. Vi började hos min mormor som bjöd på jullunch och kalle anka, eftermiddagen och kvällen har vi varit hos mor och far. Imorgon ska jag titta in hos alla bloggar och läsa ikapp mig :) Nu säger jag god jul och god natt och sov så gott!

6 kommentarer:

Farmor sa...

Godmorgon på er!!
Hoppas ni får en härlig och lugn juldag!
Höstblåsor??? Jag har ju själv nåt konstigt i munnen, kan det vara detsamma........eller det smittar kanske inte när det är virus????
Ha nu en goedag!!
Kram

Tina sa...

God fortsättning på er och hoppas blåsorna inte ställer till det för mycket.

Kram!

Elena sa...

Underbara bilder.. De är så söta kusinerna. Tänk vad mycket kul de kommer ha tillsammans. Lilla pluttan, hoppas du blir frisk snart så vi kan träffas å byta lite julklappar. Moa och Isa saknar dig jätte mycket, åh jag med förresten.:) Pussar

mormor Annika sa...

Stackars Clara , det går nog snart över :)
Hon kunde ju busa och leka trots feber o blåsor iallafall :)

Anonym sa...

Förlåt att jag inte några kommentarer det sista....det ska bli ändring på det nu.

Ser ut som ni haft en riktigt härlig jul...

Kul att Clara kände igen Wille på julkortet.
Och tack för tipset med Babblarna....är riktigt poppis här hemma.


Ha det så bra...
Många kramar
Anna o Wille

Li sa...

åh, så mysigt kollage med bilder!!!=O)
bilden på dig och lillan var superfin, den nere till höger! =O)
Tråkigt med batteriet och blåsorna, men hoppas de försvinner snart (blåsorna alltså och inte nya batteriet) ;O)