söndag, december 19, 2010

4:e advent

Fort går det, det går inte säga annat. Nu är det bara 6 dagar kvar till julafton och i vårat hem har vi julafton redan om fem dagar. Mycket mys blir det så här en vecka innan jul. Igår var vi på det traditionella julbordet hos min bror och hans familj. Varje år sen i alla fall 10-12 år tillbaka bjuder min bror på stort julbord lördagen innan jul, Vi som får äran att komma på detta är, nära vänner och syskon. Vi blir fler och fler för varje år, vi vuxna är väll samma skara men det blir nya små stjärnor varje år. Idag blir det pyntning av julgranen, ska bli så kul att se hur Clara kommer hantera detta. Imorgon blir det eventuellt en shopping runda med mamma. Tisdag börjar ledigheten för Peter och då ska vi bara ha det mysigt. Onsdag ska vi träffa fina Emelie och Stina och På torsdag har vi julafton här hemma med Peters familj och på Julafton är vi hemma hos min familj. Hu firar ni julen i år?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh nu var de längesen jag kommenterade, fy på mig! Vi längtar tills onsdag, så mysigt att äntligen få ses=)! Ha en fortsatt bra dag. Kram /Emelie & Stina

Maria o Sol sa...

Håller med tiden flyger iväg!
Vi fira först hemma hos oss på fm med Ulfs familj, sen enligt tradition åker vi hem till mina föräldrar i Gällaryd på kvällen sover även över där, vi brukar ha lite uteaktiviteter där på juldagen. Ha en bra kväll

Lizette sa...

ja du nu är det nära tills tomten kommer...vi firar julafton i varberg hos mina föräldrar, sen juldagen kommer mina svärföräldrar till oss och sen iväg annandagen till magnus farmor i Ryd. Så ja vi har väl och göra kan jag tänka mig )

Therese sa...

gooa flickorna!

Elena sa...

Vad fina de är tjejerna..:) Ser ut som att ni hade det toppen. Många Pussar