torsdag, september 30, 2010

Äntligen tar vi helg!

Denna veckan har jag verkligen längtat efter ledighet, speciellt efter natten vi hade. Clara vaknade 02:30 och tyckte vi skulle kliva upp, i vanliga fall sover hon hela natten i sin egen säng och har i stort sätt alltid varit duktig med det, detta gör ju att jag och Peter inte är vana vid att ha henne i vår säng. Det ända som dög inatt var att få ligga på mammas arm,hur mysigt som helst men jag har inte sovit så mycket. Lagom till att Clara, jag och Peter hade somnat riktigt gott ringde klockan och det var dags att kliva upp. Kan säga att hela vår familj såg helt förstörda ut idag på morgonen.
Ikväll har vi varit hos Emelie och Stina på Me&I party, fanns mycket nytt gulligt och mysigt in för hösten. För oss blev det två tunikor, en av dem blev från nya collectionen som Cecilia Blankens har designat. Hoppas att vi får hem det fort.

5 kommentarer:

Fröken M sa...

haha... jag ser framför mig när man talar om för ungarna att det är pannkaka, sylt, stuvade makaroner, köttfärssås och blodpudding - allt ihoprört till en fin "smet" som serveras till middag idag ;)
Fyyy !!!

mormor Annika sa...

Så söta små flickor !
De blir säkert fina i sina nya kläder :)

Anna S sa...

hihi nä inte sover man mycket inte om barnen ska sova på en arm. Men såklart är det lite mys :)

Hoppas ni får en fin helg!!
KRAMAR

Anonym sa...

Tack för att ni kom & förgyllde kvällen. Kram /Emelie & Stina

Madde sa...

Kikar runt på lite fler föräldrabloggar på bloglovin. Så kollar förbi här med.

Me and i har så mycket fint :) . Handlar ofta därifrån :)