lördag, september 04, 2010

Det kanske är dax nu???

Man kan ju inte säga att det haglar inlägg från den här bloggen just nu, men ibland har man bara inte tid och tiden bara springer iväg. Det blir inte mycket tid vid datorn överhuvudtaget, så idag ska jag ta en titt runt i bloggvärlden och läsa ifatt mig. Vädret verkar också vara helt suveränt idag så när resten av familjen behagar kliva upp får vi gå ut och njuta av en härlig höst dag. Här i vårt hem har vi haft en bra vecka, claris har dock varit förkyld och är fortfarande små snorig, Peter har fixat med panna så att vi kan sätta igång värmen när det behövs och jag jag har plockat en massa kantareller, lite trädgårdsarbete har vi också hunnit med, det finns ju en del att göra även på hösten.
När jag rensar svampen rensar Clara burkskåpet, roligt det hade hon utan tvekan :)
När man har mycket att stå i kan man somna i babysittern som var menad för Isa när hon var på besök.

9 kommentarer:

Therese sa...

va söt hon är lillskruttan!

Fröken M sa...

Hihi... vilken liten sötnos du har i skåpet :) Ha en riktig toppendag i höstsolen !! Kram

mormor Annika sa...

Det är en bra hjälpreda den där lilla Clara , hon fixar det mesta inte undra på att hon behöver en tupplur :)

Anonym sa...

Vilken liten goding hon är Clara...
Vi har haft lite försenat 1-års kalas för Wille och Isabella och kunnat ha det ute. Helt underbart...ungarna har lekt i sandlådan och haft hur kul som helst. Kram kram Anna o Wille

Farmor sa...

Lilla gumman, det ska böjas i tid.........
Hon blir en härlig förstärkning i hushållet snart
Kram på er

Elena sa...

Haha lilla Clara, hon är ju nästan lika liten som lilla Isa..Hihi
PussPuss

Anna sa...

Lillgosan! Sötast är hon!!

Ha en underbar bröllopsdag underbara ni!!! Puss puss

mormor Annika sa...

Glömde ju det ...fy på mig ...GRATTIS på bröllpsdagen :)

Rantamor sa...

Oj va man kan vara söt å knubbig och duktig som städar runt i mammas burkskåp.
Kul med kantareller, imorgon åker vi upp till fjällen ett par veckor igen, skall vandra lite å plocka svamp jag å fiska naturligtvis, ett par veckor.
Härliga bilder du visar på lilltösen eran.
Och ni Grattis på bröllopsdagen. 39 år till så ha ni varit lika länge gifta som oss....va heter 40 års bröllopsdag...????

Ha en härlig kväll.