fredag, september 24, 2010

Vecka 15

Ja, då drar vi igång igen, med glädje kommer vi att presentera vecka för vecka så att ni kan följa även detta lilla underverk. I förra veckan var jag och Peter och fick se vårt underverk, allt ser bra ut och bf datumet blev den 18 mars. Lika fantastiskt denna gången igen, det är helt otroligt att man har en liten människa som växer i sin mage, helt fantastiskt.

Barnet är ungefär 104-114mm mellan huvud och stjärt och väger ungefär 50g, tänk att något så litet kan ha allt på plats redan och bara ska "mogna" innan den kommer ut och möter världen.


Idag har jag och clara varit lediga, på förmiddagen tog vi det lugnt, fixade lite lunch. Efter lunch somnade Clara och sov i tre timmar jag han tvätta, städa lite, plocka i och ut diskmaskinen och jag han även med en liten tupplur på soffan. Jag har verkligen glömt hur trött man är såhär i början och jag har ju inte riktigt lika lätt att sova när jag känner för det längre. När vi båda hade vaknat gick vi ut i det otroligt sköna vädret, först lekte vi lite i trädgården och sen blev det en sväng till lekplatsen med. Nu ikväll blir det soffmys med maken.

5 kommentarer:

Anna S sa...

Men jösses Amalia vad roliga nyheter jag får så här klockan halv 10 en fredagskväll!
STOOOOOORT GRATIS till er båda, eller till er alla tre såklart!!!
Vad häftigt! Och vad KUL att följa med er här :)

KAAAAAAAAAAAM OCH GRATTIS IGEN

Emma sa...

GRATTIS! : - )

Underbart de vi går igenom nu! Mår du bra?

Fira på nu! ; - )

KRAMAR

mormor Annika sa...

Tänk om bara några veckor vad magen ska ha växt :)

mormor Annika sa...

Va snygg du är på fotot förresten :))

Anna sa...

Vilken underbar liten baby bump du har!! Gos :)

Längtar till jag får träffa er! Puss och kram