lördag, september 25, 2010

En härlig dag

Det är precis vad det blev idag, en skön stund i varma poolen med världens bästa Clara på morgonen. Ute hos mamma fick jag en stund för mig själv, blev en runda på en timme och resultatet blev ett kilo kantareller. Jag är så tacksam när jag får komma ut en liten stund själv, rensa huvudet och njuta av den friska luften. Nu ikväll blir det mys i soffan vi ska titta på It`s complicated, hoppas den är så rolig som jag hört. Vill också TACKA för alla gratulationer vi fått, det gör oss så glad. Trevlig lördagskväll på er fina läsare :)
ItsComplicatedPoster
Kvällsmacka: Smörstekta kantareller på kavring, fantastiskt gott

10 kommentarer:

Rantamor sa...

Men jösses va gott det ser ut, hoppas att ni njöt ordentligt, jag blev då riktigt frestad, men vi har ju lilla C i helgen och har ätit spagetti å köttfärsås så vi är rätt nöjda.
Vi njuter av den lilla.
Imorron vill vi ha bättre väder så vi kan ta en tur i skogen.

Ha en mysig kväll...

Elena sa...

Åhh blir så avis.. Ska minsann ut imorgon, så det kanske bli kantarell macka imorgon när ni kommer.. Vem vet!?:)

mormor Annika sa...

Jag tyckte filmen var bra , men mackan är inte jag avundsjuk på alls , hellre en macka med skinka o mimosasallad då :)

farmor sa...

Den där mackan............
Skulle inte ha nåt emot den..
Kram

Bettan sa...

Hoppas du hittar massor av svamp imorgon så vi får en riktigt god kvällsmat Elena. Ses imorgon :)

Anna sa...

Mums filibabba vad hättans det ser ut! Massa avis, har inte sett kantareller i Australien :(

Maria o Sol sa...

Har varit i Turkiet en vecka..men har nu läst ikapp mig om vad ni har haft för er.
STORT STORT GRATTIS till det nya lilla livet, vad spännande att vara med om det igen.
Kram

Camilla sa...

Tror presenten gick hem :) Kommer ett inlägg med bild på den lite senare..när lillen behagar ge mig lite mer egentid :P
Oooh..gott med kantareller, bra funnet! Och du, tack för din röst :D

Fröken M sa...

men herreguuud !? Det där ser ut som en bild tagen ur en lyxig kokbok !! Vilken kvällsmat !! Hoppas ni får en super mysig söndag !! kram

Bettan sa...

Tacka Maria och Sol, hoppas ni följer oss även denna gång :) Hoppas ni hade en trevlig semester med mycket sol :)