torsdag, september 23, 2010

Jag skulle skämta till det lite...

med en knorr och lite finess... ungefär så skrev jag för ungefär ett år sedan, precis då som nu, så blir det inte så :)

...

..

.

Vi är med barn igen! Clara ska få ett syskon! Våran familj ska bli större! Hur fantastiskt som helst. Så nu kommer det bli sedvanlig röstning på pojke respektive flicka. Jag är bombsäker på att Clara får en lillasyster och Bettan vacklar faktiskt lite för en gångs skull, men det lutar mest åt en flicka där med.
Jag ska på samma sätt som jag följde Bettan vecka för vecka med Clara, följa henne denna gången.

Ta hand om er nu!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul! Stort grattis till er alla tre!
Kram Johanna och Selma

Farmor och farfar sa...

Oj ,va det vore roligt om det blev en kille!!
Men ska vi säga vad vi tror...... så blir det en liten syrra till den där lilla godingen
Ha det gott och var rädda om varann!!
Massor av bebiskramar från farmor och farfar

Therese sa...

En liten liten rödhårig pojke kanske? Vem vet? Vet att jag är jätte glad att ni ska få en till liten kotte=)

Anonym sa...

Men GRATTIS va kul för er att vara gravid med ett syskon till lilla Clara, ska bli kul att följa er framöver. Håller tummarna att allt ska gå bra.
Själv ska vi hämta Lilla C imorron han ska vara här i helgen, vi ska ha fredagsmys å lördagsmys, kommer att bli så himla mysigt att få rå om den lilla ett par dagar.

Ha d gott å hoppas att du är fri från din förskylning. oj jag var visst inte inloggad /Rantamor.

Rantamor sa...

Tror vi skickade kommentarer samtidigt *skratt*
Nu var jag inloggad iallafall...
Va rädd om er...

Anonym sa...

Åh så kul stort grattis från fam Hagelvik

Elena sa...

Jag längtar såå mycket efter eran lilla bebis. Kunde man aldrig tro att vi skulle få gå mammalediga tillsammans. Tänk vad vi kommer fika och prata skit dagarna i ända..(mellan matning och blöjbyten dock)!!;) Eftersom jag är synsk så VET ju jag vad det blir.. Men jag tänker inte tala om det. Det förbli min hemlighet. Men ni kommer få reda på det om 171 dagar..:) Tänk vad min lilla Moa kommer att ha å göra. Mycket barnpassning här, 3 små busungar.:) Puss Älskar er!!!

Anna sa...

Alldeles underbart!! Perfect tajming till jag kommer hem och fa ga pa barndop :)
Keep it up, varannat ar nar jag kommer hem... haha

Alskar er!
Puss och kram

Fröken M sa...

Men gud va kul !! JÄTTE GRATTIS :)
haha... känns inte som om det är någon ide att hänga läpp för att det inte blir som man hade tänkt sig. Jag har fortfarande några kronor kvar på kontot till fredagsmys och vi har Tvättmaskin - MEN i fortsättningen testar vi bara pampers på dagen ;)
Ha en toppen dag ! Kram

mormor Annika sa...

Tänk att få en till liten barnbarnsgosing :)

Camilla sa...

Vad kul! Roliga nyheter, grattis till graviditeten! :)

Tina sa...

Åh, vad kul!!! Grattis!