onsdag, september 15, 2010

Brrrrrrr

Regnet smattrar mot rutan och jag är nedbäddad i soffan. Idag vid lunch blev min näsa och mina ögon som kranar, en blixtförkylning har hoppat på mig. Jag fryser, är öm i hela kroppen, så ikväll blir det sängen tidigt kan jag säga. Tror nog att Clarisen är lite hängig hon med, sen lunch har hon gott och ropat på mamma och när jag kom hem vid fyra intog vi soffan och har myst massor och haft en underbar pappa/make som servat oss. Innan middagen satte vi oss en stund vid borden och ritade. Hoppas att både hon och jag och vädret känner oss bättre imorgon.

6 kommentarer:

Maria o Sol sa...

Hoppas du är pigg o kry imorgon och solen skiner.

Rantamor sa...

Krya på er båda två...annars kanske ni få ta en mysstund imorron med rinnande näsor båda två.
Oj va Clara målar av hjärtans lust, söta tjejen.

Ha d så gott.

Anna sa...

Krya på er!!!
Kram kram

Anna s sa...

Krya på er sötnosar!!

Anonym sa...

Krya på er!!!

Kram från Mallan

mormor Annika sa...

Så fint hon kan rita , blir nog en riktig konstnär :)
Pigga på dig , massor med honung och bädda ner dig i soffan .