söndag, september 19, 2010

Valdag!

Då är jag nu tillbaka efter en dunderförkylning, har i stort sätt varit sängliggande i tre dagar. Men idag känner jag att det har vänt och att jag börjar bli bättre, värst var det nog i fredags, stackars lilla Clara tyckte att mamma var riktigt tråkig som inte ville göra något. Men räddningen kom, moster hämtade Clara och de åkte till stadens badhus. Tror nog att det var lika uppskattat av både mig och Clara.
Idag har vi varit och rösta, så som många många andra har gjort idag. Ska bli spännande att se om vi får behålla den regering vi har eller om det blir nytt, lite pirrigt tycker jag allt. Förövrigt har dagen varit lugn, lite städ, lite matlagning, mycket bus, lite tvätt och lite bak. Har bakat ett fantastiskt gott bröd på grahamsmjöl och egen gjord lingonsylt. Blir nog en god kvällsmaka nu när vi ska strökolla på årets valvaka.

5 kommentarer:

Anna S sa...

Mums vad gott med hembakt bröd!
Får man smaka kanske ;)

Skönt att du är bättre igen!

KRAMAR

mormor o morfar sa...

Ser gott ut det där !

Anna sa...

Vem vann?

Ser himlans gott ut det dara!!!!
kram kram

farmor sa...

Va skönt att du är bättre!
Det ser väldigt gott ut med nybakat bröd!!
Ha en bra måndag
Farmor

Rantamor sa...

Ja du d såg allt gott ut, hade suttit med en sådan god macka.
Kanske du skulle lägga ut recept ???
Och vilken energi Clara har när hon målar, så kul när dom är små å ska måla, hela ansiktet och tungan är med...

Ha d gott.