måndag, september 13, 2010

Ny vecka...

Och jag börjar den med ledighet, min sköna måndag. Det tror jag sällan jag kallat den tidigare, snarare att det har varit en tråkig dag innan. Idag har jag och Clara varit på öppnaförskolan, där fick hon pyssla lite, det blev en rosa prinsesskrok med glitter på. Det blev också massa lek och sång. I eftermiddag har vi varit på äventyr med mormor, god lunch och lite shopping. Ikväll har jag ägnat mig åt att plantera lite höstblommor i krukorna och nu blir det fötterna på soffborden och lite tv tittande.
En av de nyplanterade krukorna och en sovande prinsessa i nyinköpt pyjamas.

4 kommentarer:

Anna S sa...

Vilken söt pyjamas lillan fått!!
Funkar det bra att jobba tycker du?
Hade jag ett jobb där jag kunde hoppa in nån dag i veckan skulle jag gärna göra det men det har jag inte :).

Sv: jeansen och vantarna är köpta på..... HM :)

KRAMAR

mormor Annika sa...

O så gosigt det ser ut , hon är nog trött efter dagens utflykt :)

Anonym sa...

Vilken fin höstkruka du planterad...känns inte som det är lönt att göra så höstfint här i gamla huset när man ska flytta snart. Men men det blir ju mycket piffning i det nya sen...ska bli kul. Kram Anna o Wille

Anna sa...

Vad fina blommor!! Jag ska forsoka blogga om mina nya blommor i helgen :)

kram kram love you!!