onsdag, september 29, 2010

Fler timmar på dygnet

Jag tror inte jag är ensam om att vilja ha fler timmar på dygnet, jag skulle vilja hinna med så mycket mer än vad jag gör. Nu när man lider av den helt sjuka tröttheten som kommer både av höst och graviditet, känns det som att det inte finns så mycket tid överhuvud taget. Många gånger tänker jag... Det gör jag imorgon. Men gör jag då det imorgon, nja det är väll si så där med det. Idag tog jag hand om ett av mina imorgon "projekt" Trimning av vår hund Chelsea hon behövde verkligen detta och jag är så glad att det är gjort nu, imorgon kör vi bad och fin liret för nu är både jag och vovven trötta.
Före
Efter

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Kom på att jag borde beställa tid hos min frisörska när jag ser dina foton på vovven *skratt*
Va fin vovven blev....va du kan.

Ha en fortsatt bra vecka.

Fröken M sa...

ja, det har varit och lär komma många stolta ögonblick framöver !! Kommer du på ett sätt att få fler timmar till dygnet får du gärna tala om hemligheten, jag är idel öra ;)
Godnatt ! kram

Farmor sa...

Ja, vad fin hon blev!
Var ju ute på långpromenad med "flickorna" Clara och Chelsea igår, även pappa Peter, pratade ändå om hennes "sommarblekta" päls och att hon var väldigt långhårig.
Clara är bara helt underbar, så glad att jag har kunnat vara med henne ett par dagar, så blev det ju trots sjukdom en extra bonus!!
Kram på er

Elena sa...

Oj vilken skillnad. Jätte fin blev hon. PussPuss

Tina sa...

Vad snygg hon blev er fyrbenta tjej!

Ha en bra dag!

Lizette sa...

duktig du är, kanske ska sätta våran lilla svarting på trimning, hihi.. Nä skämt o sido...
ses på lördag...

Anna sa...

Det blidde två vovvisar!!! ;) hon blev jättefin! Kram

HUSnrNIO sa...

Höst och gravidtrött är väl inte den allra mest efterlängtade kombon alltid. Hoppas tröttheten ger med sig snart. Vill minnas att den gjorde det på mig vid båda graviditeterna. Jättefin hund som blev än snyggare nytrimmad=) Ha en fortsatt fin torsdag.

Anonym sa...

Ojoj vilken skillnad!!! Så fin hon är <3

/Malena