söndag, september 26, 2010

Pampers Active Fit

Nu i veckan var jag och hämtade mitt varupaket från pampers. Vi ska nämligen testa deras Active Fit blöja, genom Buzzador. I varupaketet fanns ett paket med 28 blöjor som Clara ska testa och 6 prov påsar med 4 blöjor som vi ska lämna ut till andra som vill testa. Kan säga att hit tills får blöjan både ris och ros, ingen direkt natt blöja men den är heller inte klumpig och i vägen, så rörligare det kan man väll säga att hon blir. Genom buzzador får vi erbjudande att testa lite olika grejer och det tycker jag är roligt.
Om du också vill vara med i buzzador och få prover skickade till dig klicka HÄR

4 kommentarer:

Anna sa...

Pampers active fit for babies on the go ;)
Vas bra med prover! Hoppas att ni får testa mera och bra saker! Är det bara blöjjor dom har där?

Kram kram

farmor sa...

Jag gillar testpersonen skarpt!!
Krama henne från mig

Bettan sa...

Det är inte bara blöjor man får testa utan andra produkter också. Man får fylla i lite vad man har för intressen och så.

Fröken M sa...

ja, helt ärligt så trivs han nog bättre över lag hos min mormor och morfar just nu. Viggo har precis upptäckt teddys existens och drar honom gärna hårt i pälsen så fort han kommer åt...
Inte så uppskattat men teddy verkar ha fattar att viggo är liten och "sväljer ilskan" och lägger sig under sängen istället efter en sån attack :)

pampersblöjorna har testats här ett par dagar nu och jag har tyvärr mest ris att säga om dem...de läcker och modellen passar inte viggo som är ganska stor något vidare... men gratis är alltid trevligt och jag ser redan fram emot kommande kampanjer som jag blivit erbjuden :)

Kram