torsdag, april 02, 2009

Min Elisabeth fyller 30 idag!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Elisabeths födelsedag, hennes 30:e till och med. Hennes första grattis landade strax efter 06:00 här, imponerande.

(Tog en Favorit bild på henne)


Bettan då? Vad ska man säga?

Bäst, Min, Snyggast, Lite galen, Blivande mamma till mitt barn, Goaste Matten, Litet städfreak, Fantastisk, Min vägg att luta mig på när det behövs, Mysig, En drömmare, En grubblare, Fagrast av dom alla, Wonder-woman, Underbar, Inte din ;) , Mitt allt, Kock, Hobby-Bagare, Inte alltid snabbast men väl alltid snyggast, Inget Chelsea fan (fotbollslaget alltså), Smart, Sagolik, Den jag älskar, Alltid där, Ser bara möjligheter och inte problem, Kan inte trycka på detta för mycket men - Min!, Äger ett leende som fäller även dom starkaste ben, Viljestark, Envis...

30 saker om Jubilaren. Ett grattis skulle uppskattas och har ni vägarna förbi oss idag så är det bara att komma in och gratta, vi är hemma båda två hela dagen.

6 kommentarer:

B sa...

Tack mitt hjärta. Får mig till tårar så här på morgonen, lyckligtvis glädje tårar.

Puss på dig

Malena sa...

Vilka ord! Fast de passar bra på en toppentjej som Bettan! STORT GRATTIS fina svägerska!!!

Kram!

julia.c.andersson sa...

grattis på födelsedagen vännen!
hoppas allt e bra där hemma och jag ser ju att magen växer i bra takt!
ta hand om er
krama

Unknown sa...

det e bara att gratulera hoppas att du får en bra dag och att peter skämer bort dig ...

Johanna sa...

Grattis grattis och grattis igen gumman! Du är bäst!! Många kramar och pussar

Sue sa...

GRATTIS lilla Bettan...säger lilla för än är du inte lika gammal som jag!!! hi hi hi

Hoppas du får många fina saker...är du värd!

Peter: Mycket vackra ord om din käresta.....men, jag säger det igen: Du vet att du MÅSTE dela bettan med bebisen sen.... ;-)))))

Kramar!