torsdag, april 30, 2009

Vecka 35

Vecka 35... oj vad det går fort just nu. Och som hon växer den där kvinnan jag delar mitt liv med. Allt går bra och hon biter ihop med det gör ont på henne, i stort sett hela tiden. Vattenfyllda fötter, foglossningar igen, ömmande leder... Ja, you name it, she´s got it.

Men hon är ändå... det vackraste.

Bebisen är nu 47 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2600 gr. Huvudets omkrets är 33 cm.




Pojke? Flicka? Fortfarande lika säkra ni som sagt vad ni tror? Själv är jag så feg så jag byter nästan från dag till dag. Ena dagen refererar jag till "henne" hela tiden. Hon kommer kanske se ut så, hon kommer vilja göra si och jag kommer vilja att hon osv osv och nästa dag är det samma fast med en "han" istället.

6 kommentarer:

Anna sa...

Jag kan inte gissa pa vad det blir for sort. Det enda jag vet ar att det kommer att bli en alldeles underbar bebis! Kan inte blir nagot annat med nar man har foraldrar som ni :)

Kram kram

Malena sa...

Jag hoppas han kommer för tidigt. Så där ok för tidigt alltså. Så ni slipper gå hela maj. Jag tror att den 20 skulle passa mig bra :-)

KRAM!

Sue sa...

Holabaloa!!!!!! Magen Allan....söt som FAAAAAAN är du!

En tjej har jag ju sagt ju!!!!!!!!!!!!!

JAG HAR RÄTT!!!!!!! hihi

Puss på er och mysig Valborg!

Victor & co sa...

Du är så fin *myser*

Anna Söderberg sa...

Hej.
ja du har ju en lite större bulle än mig ;).
Jobbigt för dig med foglossning och svullna ben och fötter - hua!
Bara några veckor kvar nu... :s

Vad fint ni gjort i ordning barnrummet. Supermysigt!

Ha det bra!
Kram

anna sa...

Grattis till bebisen. Foglossning, det är allt ett jäkla skit det, jaghade det med båda mina barn. Men det går över direkt när man fött!