söndag, april 05, 2009

30 !!!

Ja nu är man där, i vuxen världen. Gråa hår, ömma fötter, rynkor listan är lång. Nä riktigt så illa är det inte känner mig inte som en dag över 25. Man blir ju inte äldre än vad man gör sig brukar man väll säga, och då är jag nog inte mer än 3 vissa dagar när det är motigt. De senaste dagarna har varit allt utom motiga, det har varit riktigt roligt att fylla år, har inte öppnat så mycket paket sen jag var lite. Och alla vet väl att jag är riktigt paket galen.

Gårdagen var super, vädret var helt otroligt, kvällen var helt lyckad. Jag lägger upp bilder så får ni tänka er hur mysigt vi hade det.













Man brukar ju ta lite kort på sig och alla presenter när man fyller jämt. Jag glömde mig själv men presenterna kom på bild. Här ska också ligga en jätte fin kristall krona och en system kamera. Vet att jag har skrivit det tidigare i veckan men TACK en än gång för alla fina blommor, presenter, kort, kommentarer, sms, telefonsamtal och gästboks inlägg. Det betyder så mycket att ni alla har velat vara delaktiga i min födelsedag. TACK TACK TACK

2 kommentarer:

Sue sa...

Ser ut att ha varit en kanon fest!!!!!

Det är du värd sötis!!

Många kramar!

Skultorp sa...

Det förefaller som om sms har försvunnit någonstans...

Från oss ALLA ett STORT GRATTIS!!! i efterskott då, men men...

Ni verkar ha haft en underbar kväll, vi verkar verkligen ha missat en (som vanligt hos Er) UNDERBAR tillställning! Nåväl...