lördag, april 18, 2009

Vecka 33

Solen skiner och ingen vill sitta inne och blogga, därför får man göra sena kvällsbloggar innan man blir allt för trött. Allt står bra till här med magen, den gör sig påmind imellanåt när bebisen trycker och försöker sträcka på sig. Jag kan ju förstå att det börjar bli trångt när man väger 2,2 kilo och är ungefär 45cm lång. Inga foglossningar, det är som otroligt skönt att slippa detta. Där emot har jag istället börjat samla på mig vatten, senast idag sa min syster -Du ser ut som du käkat en tub cortison. Jag har nämligen inga vrister och definitivt inga fotknölar, det ser ut som om foten sitter direkt på vaden.



Veckan har förövrigt varit skön, jag har varit jätte trött och tog mig lite semester både i torsdags och fredags, känner att jag måste unna mig det ibland. I torsdags var vi i Jönköping en snabb sväng och köpte en säng till bebisen. Tack farmor och farfar den är jätte fin (bilder kommer)
I fredags kom min födelsedags present en Nikon D40 för er som inte vet en digital system kamera. Tack tack tack till alla ni som gjorde det möjligt för mig att få den. Det är så roligt så jag tror hela efter middagen gick åt till att fota och läsa. Här är en bild jag är nöjd med. En bra bild att avsluta påsken med.

3 kommentarer:

Skultorp... sa...

Kul att se och läsa om er...

Malena sa...

Usch vad jobbigt med massa vatten. Unna du dig lediga dagar, det tycker jag du gör helt rätt i!

Roligt med kamera ja! Jag känner nästan att min inspiration kommer tillbaka nu när jag läser om
din :-) Vi ska ju till Mölle nästa helg och fira bröllopsdag, då ska jag fota!

Kram på er allihopa, vuxna, hundar och bebisar!

Sue sa...

Ha ha ha ha en tub kortison...den var bra!!!!!

Jag tycker du är jätte fin! Som jag sagt innan..jag gick upp 30 kg...de försvinner.

Sötstrumpa!

Kram på er alla!