lördag, april 11, 2009

Vecka 32

Med risk för att låta tjatig men, Oj som tiden går! :) Vecka 32 redan. Det är ju lite glest i bloggandet och det beror HELT på vädret, vi har strålande solsken hela dagarna och tiden vi spenderar ute är betydligt längre än den vi är inne. Men veckobilden på bebismagen får ju inte missas. Blivande mamma mår bra och solen skiner - Vi mår mycket bra i graviditeten, bortsett från ömma fötter med allt vatten men, det tar hon min goda sambo.
I vecka 32 är medelkroppslängden 44 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2000 gr. Huvudets omkrets är 30 cm... 2kg!

Kolla på denna kulan, pojke eller flicka? Är ni som redan gissat lika säkra? Är ni som INTE har gissat redo att lägga ett bud?

4 kommentarer:

Sue sa...

Nu säger jag som Mallan!
Guuuud avd stor du är!!!!! Om än vacker är du!!!!

He he he snart blir det nog lite jobbigt!!!!!!

Puss på Er och glad Påsk!

ZooL sa...

Pojk/flicka? hmmm.... jag gissar på bebis.

Malena sa...

Att de är en rejäl kula du har :-) Fin och rejäl, som det ska vara!
Ja, av magen att döma så är det väl en flicka men jag tror ju på en pojke ändå. Mackelelle :-)

KRAM!

Anonym sa...

Klart det blir en flicka(= Du har ju likadan mage som jag hade(= Den är så hiiimlllaaa fiiiiinnnnnn!

Hanna