måndag, mars 30, 2009

Påsken nalkas...

... snart. Och inför detta och en viss stålkvinna jag bor ihop med som fyller 30 styr vi upp lite här hemma. Eller, lite... nja... vi styr nog upp rätt mycket faktiskt. Många trådar som har fått ligga lite som fixas till nu när det väntas besök från många håll och kanter. Kommer dock inte delge dessa här och nu utan det kommer i vanlig ordning bilder när vi väl är klara.

Lite nya blommor osv för att lysa upp.


(Ovan är det O.S i bra fotografering av undertecknad, inte ens Photoshop kan rädda den)

Blommor är från min mormor. Tack så mycket snälla mormor och morfar

Bettan har också passat på att göra det påskigt inomhus med lite ris och fjädrar, mycket mysigt.


Min mamma hade också med sig en riktigt rolig påsktupp i svart som står vid tvn, den tackar vi för.

Idag är det också min underbara systers födelsedag, så jag vill att alla ni som läser, lägger händerna i knät, gör ett Oooooooooaaaaah!:nde ljud där ni börjar mörkt på "Oooo" och slutar som ett nöjt barn efter ett glas saft - "Ahh" och förtsätter med "Ooooooo - Chelsea Chelsea Chelsea!"

Jag vet att hon skulle bli glad, Grattis syster!

2 kommentarer:

Malena sa...

LIVERPOOL, LIVERPOOL, LIIIIIVERPOOL. Det där namnet du skrev kan jag inte ens uttala...

Tack för hälsningen :-)

Kram!

Sue sa...

Så fint ni gjort det!
Jag har INGEN som helst Påskinspiration i år...och jag ska ha BARN!!!!!

Måste ta tag i det till helgen.

Många kramar